.:!:.Welcome To 0ur Home.:!:.
من فضلك ادخل كعضو .. اضغط هنا !!!!!!
من فضلك ادخل كعضو .. اضغط هنا !!!!!!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بكم فى بيتنا ....... بيتنا هو بيتكم ..... مرحباً بكل الاعضاء الجدد

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

لو حبيبك جرحك هترجعلة؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saso El gamad

لو حبيبك جرحك  هترجعلة؟ Empty
مُساهمةموضوع: لو حبيبك جرحك هترجعلة؟   لو حبيبك جرحك  هترجعلة؟ Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 3:58 am

لو حبيبك جرحك جرح كبير فى عز حبكم وبدون سبب ياترى ممكن ترجعله تانى.......

يتهيئلى الاجابه هاتبقى صعبه..........بس ده بعد ماتقاطعوا بس هاتفضل تفكر انتا هاترجع ولا لالالالا

هاتقول لنفسك معقول القلب اليى انا حبيته فى يوم وحلمت معاه باجمل حياه
هاسيبه ياترى ممكنتهون كل الايام اليى احنا عشناها مع بعض
كده........................دمعه ونظرة
حزن................................

طب هو جرحنى ليه اكيد فى سبب...........

وياترى بقى ساعاتها ممكن تتكلم معاه وتعرف ليه جرحك ولا لا

طبعا اكيدفى الاول مش هاتقبل لانك ساعاتها هاتكون مجروح لكن بعد كده ممكن تقبل تتكلم معاه

اصلى هاتقول لنفسك ده ارق انسان قابلته وحلمى اليى حلمت بيه وحياتى وعمرى لكن ياترى بقى......

لو فى سبب للجرح ده واكيد سبب قوى يعنى تقبل ترجعله ولا لا

ولو مافيش سبب هاتقبل ترجعله ولا لا ولو رجعتله هايبقى ليه...........Basketball.............................
NaHla

NaHla

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك جرحك هترجعلة؟   لو حبيبك جرحك  هترجعلة؟ Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 6:51 am

[b]
بصى ياساسو هيكون متوقف على الجرح نفسه
جايز يكون جرحك لانه بيحبك يعنى بعد عنك عشان ظروف معينه فى حياته
مع انى مش مقتنعه ان اللى بيحب حد بيسيبه اصلا لحد غيرة

وممكن يكون الجرح دة جرح كرامه يعنى يكون الانسان دة جرح كرامه اللى بيحبه
ودة بقا اللى بيكون صعب الرجوع فيه لانه وقتها بيكون جرح كل حاجه حلوة بينهم وبي بعض

فى بقى اصعب جرح اللى بيكون سببه الخيانه دة بجد صعب جدااا

ويارب مايحكم على حد مننا بالجرح لانه بيوجع اوى

وانا رايي ياساسو ان ايا كان الجرح دة عمرى ماهفكر ارجع لان اللى هان عليه جرحك مرة
ممكن يجرح الف
TIGER

TIGER

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك جرحك هترجعلة؟   لو حبيبك جرحك  هترجعلة؟ Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 6:47 pm

نهلة كلامك انا متفق مه جزء منة الخيانة محدش يسامح فيها والكدب نوع من الخيانة خصوصا لة فى حاجة كبيرة بس الى اعرفة ان اتنين بيحبوا بعض بيبقى الموضوع مختلف شوية يعنى لازم يسمعوا بعض ويعدوا لبعض ولازم تراعى هو اية الى خلاة عمل كدة هل اضايق من تصرف اتعامل منك وانتى مش واخدة بالك راجعى نفسك الاول اية الى اتعمل غلط فى حقة عشان يعمل هو كدة لو معرفتيش توصلى للاجابة يبقلا اسالية واعرفى هو عمل لية كدة وسعتها عندك حرية الاختيار والتقدير لو كان يستحق انة يعمل كدة يبقى خلاص والاعتذار واجب لو مش سيتحق يبقى خلاص هو الى بعد
انا بس عايز اسال نهلة هو الحب فية كرامة بيس الى بيحبوا بعض
saso El gamad

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك جرحك هترجعلة؟   لو حبيبك جرحك  هترجعلة؟ Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 4:31 am

انا من راى ان مفيش كرامة بين اتنين بيحبو بعض بس لزم يكون فى احترام متبادل بنهم بس برضة راى انة لو جرحنى يبقى ميستهلنيش اساسا لان ازاى حد يجرح حد بيحبة لو من غير ما يقصد انة جرح يعنى عمل كد ا وكان فى نيتة حاجة تانية وان انا فهمتها انها جرح ساعتها ممكن افكر اوعرفة ان الحاجة دى وجعتنى اوى بكن لو الجرح عملة وهو قاصد دة صعب ارجعلة ودة مستحيل ممكن ارجعلة لو قلب الدنيا كلها جنبة لو عرف يعمل كدا اعرف ساعتها انة بيحبنى وندمان ع اانة جرحنى سعتها ممكن ارجعلة

لو حبيبك جرحك هترجعلة؟
صفحة 1 من اصل 1